CRM

Linebytes bidrager til effektiv opbygning og anvendelse af viden om kunder, projekter, aftaler, aktiviteter, kundens faciliteter m.m. Dette beskrives ofte som CRM,  ”Customer Relationship Management”, ”One 2 One marketing” eller  ”kundestyring”. Termen er udbredt sammen med en ny type IT-systemer, men handler ikke alene om IT-systemer.

Kunder, medarbejdere og virksomhed

Det generelle formål med CRM er langvarige lønsomme kunderelationer. For et CRM-system som Linebytes kan det udmøntes i mål som:

For så vidt er CRM ikke andet en godt købmandsskab. Pointen med termen er, at hvis virksomheden samlet skal arbejde effektivt, så er et godt IT-system et nødvendigt værktøj.

Det fælles overblik over kunderne

For Linebytes er det vigtigt at omsætte visioner og strategier til noget praktisk anvendeligt. For Linebytes er kernen i CRM at samle information om kunderne og genbruge denne information overalt i virksomheden hvor og når det er relevant. Blandt ingredienserne i Linebytes-systemet er:

Standardsystem, som let tilpasses situationen

En af forskellene på fx bogholderi og CRM er, at CRM handler om relativt ustrukturerede data og om opgaver, som ændrer sig med tiden. Linebytes matcher dette ved både at være et standardsystem med en omfattende vidensdatabase og samtidig at være bygget på en sådan måde, at det til enhver tid let lader sig tilpasse den aktuelle situation og opgave.

Præcis hvilke dele af Linebytes’ standardsystem, som implementeres og tilpasses afhænger af den konkrete situation, virksomhedens strategi, produkter og marked.

Hvis du kontakter Linebytes, kan du høre mere om, hvordan Linebytes kan bidrage i din virksomhed.


Linebytes ApS,    Skovshovedvej 38,    DK-2920 Charlottenlund

Tlf: 39 63 67 78,    E-mail: mail@Linebytes.dk